En Carles és mestre de l'escola Vedruna-Gràcia de Barcelona des de l'any 1995.

Durant aquests anys sempre ha estat treballant en els dos cursos de cicle mitjà de Primària, i des del 2017-18 al cicle superior. Des del primer moment va tenir clar que el teatre era una eina educativa de màxima potència, treballant amb els i les alumnes des de la primera obra representada, l'any 1997.

La seva relació personal amb el món teatral, però, és força particular:

- Com a "actor", de nen va participar com a patge del rei blanc en uns Pastorets a la seva escola (llavors era 8è d'EGB, ara 2n d'ESO), i l'experiència va ser força galdosa (un sentit del ridícul poc superat). Va ser molts anys més tard, el 2002, quan va tornar a pujar als escenaris amb altres amateurs, tots membres dels Castellers de la Vila de Gràcia, per representar Mareig, en motiu dels 5 anys de l'existència de la colla castellera.

- Tota la vergonya per a actuar no ha impedit portar les regnes d'aquest projecte de teatre a l'escola des de l'any 1997, i des de llavors cada any senar, fins la parada forçada per la pandèmia.

- Amb l'objectiu d'anar millorant la feina amb els alumnes, ha anat realitzant diversos cursets de teatre a l'escola, tant amb l'associació Rosa Sensat (2007), la FECC (2012) i el més recent, el 2022, el curs "Arts escèniques al servei de l'educació" organitzat per la plataforma "Viu el teatre".

I finalment, només recordar la importància del treball en equip, i per tant, cal agrair a altres mestres de l'escola (Pilar Andueza, Mercè Olivé, Ona Lasierra, Víctor Vilà, Xavier Teixidó, Cristina Fosch, Magí Queralt, Lluís Zaidín) la seva col·laboració contínua o puntual per a la realització de les obres.