Harry Potter i la cambra secreta és una adaptació de la segona novel·la de la saga de llibres de Harry Potter, creada per J.K.Rowling. Aquesta obra es va publicar l'any 1998, un any després que la primera.

L'autora: J.K.Rowling va néixer a Anglaterra el 1965. Amb els llibres de Harry Potter s'ha convertit en una de les persones més conegudes i riques de tot el món, després de passar una joventut complicada. Amb el pseudònim de Robert Galbraith ha publicat també una sèrie de llibres policíacs sobre un detectiu anomenat Cormoran Strike.

Harry Potter i la cambra secreta explica el segon any d'en Harry i els seus amics i amigues a l'escola de màgia Hogwarts.

Tot i que es troba un follet domèstic que l'adverteix que és perillós anar a Hogwarts, en Harry no li fa cas, i aviat descobriran que alguna cosa dolenta està passant a mesura que van apareixent alumnes petrificats per l'escola. Pel què sembla, l'hereu d'Slytherin ha obert la cambra dels secrets.

Dades de l'adaptació Música Text
                                   Tornar al quadre de les obres representades