Harry Potter i la pedra filosofal és una adaptació de la primera novel·la de la saga de llibres de Harry Potter, creada per J.K.Rowling l'any 1997. Després d'aquest primer títol, en va escriure sis més.

L'autora: J.K.Rowling va néixer a Anglaterra el 1965. Amb els llibres de Harry Potter s'ha convertit en una de les persones més conegudes i riques de tot el món, després de passar una joventut complicada. Amb el pseudònim de Robert Galbraith ha publicat també una sèrie de llibres policíacs sobre un detectiu anomenat Cormoran Strike.

Harry Potter i la pedra filosofal explica les aventures d'un nen de deu anys que descobreix de sobte que és un mag el dia que fa onze anys, al rebre una invitació per anar a Hogwarts, l'escola de màgia. Fins llavors, estava vivint amb els seus tiets, ja que els seus pares havien mort. Un cop a l'escola de màgia, va descobrint un món nou, va vivint situacions molt emocionants, acompanyat d'un grup d'amics, en Ron Weasley i l'Hermione Granger, així com també s'enemista amb qui li vol fer mal, en Draco Malfoy.

Dades de l'adaptació Música Text
                                   Tornar al quadre de les obres representades